Διαθέσιμη η Ψηφιακή πλατφόρμα myPyrasfaleiaLive

ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΑ/ September 12, 2024: Τρέχουσα Νομική Επικαιρότητα NewsRoom


ethemis

Διαθέσιμη η Ψηφιακή πλατφόρμα myPyrasfaleiaLive

Σε παραγωγική λειτουργία τίθεται από σήμερα η πλατφόρμα myPyrasfaleiaLive μέσω της οποίας κάθε ενδιαφερόμενο φυσικό πρόσωπο, εκπρόσωπος νομικού προσώπου ή μηχανικός μπορούν να κλείσουν ραντεβού ηλεκτρονικά προκειμένου να εξυπηρετηθούν με φυσική παρουσία, με τηλεφωνική εξυπηρέτηση ή με τηλεδιάσκεψη/βιντεοκλήση (videoconference) από τα 54 αρμόδια Γραφεία Προληπτικής και Κατασταλτικής Πυρασφάλειας του Πυροσβεστικού Σώματος (Γραφεία Πυρασφάλειας) ανά την επικράτεια. Σύμφωνα με Κοινή Υπουργική Απόφαση των Υπουργών Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρη Παπαστεργίου και Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Βασίλη Κικίλια μέσω της πλατφόρμας οι ενδιαφερόμενοι πολίτες θα λαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με την ισχύουσα νομοθεσία πυρασφαλείας κτιρίων, οικονομικών φορέων και εγκαταστάσεων.

Η υπηρεσία υλοποιήθηκε από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης με μέριμνα του Γενικού Γραμματέα, Δημοσθένη Αναγνωστόπουλου, σε συνεργασία με το Τμήμα Προληπτικής Πυροπροστασίας του Αρχηγείου Πυροσβεστικού Σώματος.

Η πλατφόρμα είναι διαθέσιμη είτε μέσω του gov.gr στην κατηγορία «Πολίτης και Καθημερινότητα», είτε απευθείας στην ηλεκτρονική διεύθυνση myPyrasfaleia.live.gov.gr και η σύνδεση γίνεται με τη χρήση κωδικών TaxisNet.

Η διαδικασία για τον προγραμματισμό του ραντεβού είναι ιδιαίτερα απλή:

  • Ο ενδιαφερόμενος εισέρχεται στην πλατφόρμα, επιλέγει την υπηρεσία για την οποία επιθυμεί να κλείσει ραντεβού, τον Δήμο του Γραφείου Πυρασφάλειας και τον επιθυμητό τρόπο εξυπηρέτησης (δια ζώσης, τηλεφωνικά ή με τηλεδιάσκεψη).
  • Στη συνέχεια, επιλέγει την ημέρα και την ώρα που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί από λίστα διαθέσιμων ραντεβού και καταχωρίζει στοιχεία επικοινωνίας του και κάποιες πληροφορίες σχετικές με το αίτημά του
  • Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία, λαμβάνει email επιβεβαίωσης του ραντεβού στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχει δηλώσει, όπου αναφέρονται οι πληροφορίες για το ραντεβού και παρέχεται η δυνατότητα επαναπρογραμματισμού ή ακύρωσής του.

Σημειώνεται ότι τα ψηφιακά ραντεβού μπορούν να προγραμματιστούν και από τρίτα πρόσωπα, ωστόσο στο ραντεβού απαιτείται αυτοπρόσωπη παρουσία του ενδιαφερομένου.

Πρόκειται για ένα νέο σύγχρονο εργαλείο επικοινωνίας και απομακρυσμένης εξυπηρέτησης που συμβάλλει στην αποτελεσματικότερη, αποδοτικότερη και γρηγορότερη εξυπηρέτηση των πολιτών και των μηχανικών από τα Γραφεία Προληπτικής και Κατασταλτικής Πυρασφάλειας του Πυροσβεστικού Σώματος για σύνθετες διαδικασίες που υποχρεώνονται να εφαρμόσουν σύμφωνα με τη ισχύουσα νομοθεσία. Επιπλέον θα συμβάλλει στη μείωση συμφόρησης στις υπηρεσίες και στην αποφυγή συνωστισμού καθώς και στην ορθότερη διαχείριση των πόρων του δημοσίου.

Οι υπηρεσίες που παρέχονται, σε αυτή τη φάση, είναι δύο:

  • Η πρώτη αφορά στη διάθεση πληροφοριών στους πολίτες για την ισχύουσα νομοθεσία πυρασφάλειας κτιρίων, οικονομικών φορέων, εγκαταστάσεων, καθώς και για τις διοικητικές διαδικασίες, όπως δικαιολογητικά έγκρισης μελετών (ενεργητικής) πυροπροστασίας και χορήγησης πιστοποιητικού (ενεργητικής) πυροπροστασίας, την απαίτηση εφοδιασμού με πιστοποιητικό (ενεργητικής) πυροπροστασίας και τη χρονική διάρκεια ισχύος του, καθώς και κάθε άλλη ειδικότερη διαδικασία που απαιτείται για τη χορήγηση/έκδοση των ανωτέρων πράξεων.
  • Η δεύτερη απευθύνεται αποκλειστικά σε εξουσιοδοτημένο διαχειριστή της αίτησης στο πληροφοριακό σύστημα «e-Άδειες». Ως εξουσιοδοτημένος διαχειριστής νοείται ένας εκ των μηχανικών του έργου ή τεχνική εταιρεία στους οποίους ανατίθεται από τον ιδιοκτήτη – εκμεταλλευτή του οικονομικού φορέα – εγκατάστασης, η υποβολή των απαιτούμενων δικαιολογητικών και εγγράφων για την έκδοση της διοικητικής πράξης πυροπροστασίας στο πληροφοριακό σύστημα «e-Άδειες» και επιθυμούν να λάβουν διευκρινήσεις, για τυχόν παρατηρήσεις ή ελλείψεις που έχουν λάβει από το αρμόδιο γραφείο πυρασφάλειας.

Στο μέλλον προβλέπεται να επεκταθούν οι δυνατότητες της πλατφόρμας με τη διάθεση νέων υπηρεσιών στους πολίτες, τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις.

Με την υπηρεσία myPyrasfaleiaLive διευρύνεται η ομπρέλα των παρεχόμενων υπηρεσιών ηλεκτρονικού ραντεβού και αυξάνεται ο αριθμός των Φορέων του Δημοσίου που αξιοποιούν την επιτυχημένη πλατφόρμα myDeskLive, η οποία παρέχεται από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Αξίζει να αναφερθεί ότι από την έναρξη λειτουργίας της πλατφόρμας myDeskLive έχουν προγραμματιστεί περίπου 1.650.000 ** ** ψηφιακά ραντεβού πολλών φορέων του Δημοσίου οι οποίοι έχουν αξιοποιήσει την πλατφόρμα εντάσσοντας δεκάδες υπηρεσίες τους σε αυτή.

Συμβάλλει στον προγραμματισμό ραντεβού και εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτησης από τα Γραφεία Προληπτικής και Κατασταλτικής Πυρασφάλειας του Πυροσβεστικού Σώματος



Source/ Author:mindigital.gr

LATEST POSTS
  • ethemis

    Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης για το Κτηματολόγιο

    Βασικοί στόχοι του νέου νόμου είναι: α) η διευκόλυνση και εξασφάλιση των συναλλαγών, καθώς η αγορά και η πώληση των ακινήτων θα ολοκληρώνεται πιο γρήγορα και με μεγαλύτερη ασφάλεια, β) η μείωση της γραφειοκρατίας, γ) ο τεχνολογικός εκσυγχρονισμός, αφού η ψηφιοποίηση σε συνδυασμό με την ένταξη εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης υποστηρικτικά αναβαθμίζουν σημαντικά τις παρεχόμενες υπηρεσίες και δ) η οικονομική ανάπτυξη.

  • ethemis

    Πλαίσιο στοχευμένης αποχής 7-14 Οκτωβρίου 2024

    Για την διευκόλυνση των συναδέλφων επιτρέπεται η παράσταση ενώπιον των δικαστηρίων για την υποβολή αιτήματος αναβολής, με την υποχρέωση – στην περίπτωση μη παράστασης της πλευράς του αντιδίκου – να προβαίνουν αμελλητί και με κάθε πρόσφορο μέσο στην ενημέρωση του απόντος συναδέλφου για την ημερομηνία της νέας δικασίμου.

  • ethemis

    Με ακόμα 19.181 προσλήψεις τακτικού προσωπικού ενισχύεται ο Δημόσιος Τομέας το 2025

    Το Υπουργικό Συμβούλιο ενέκρινε, κατόπιν παρουσίασης του Υπουργού Εσωτερικών, Θοδωρή Λιβάνιου και της Υφυπουργού Εσωτερικών, Βιβής Χαραλαμπογιάννη, τον ετήσιο προγραμματισμό προσλήψεων τακτικού προσωπικού, καθώς και τον μέγιστο επιτρεπόμενο αριθμό προσλήψεων προσωπικού ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου/μίσθωσης έργου στο δημόσιο τομέα για το έτος 2025.





ethemis map

Προκηρύξεις/ Αγγελίες

Προκηρύξεις, Διαγωνισμοί και Αγγελίες για δικηγόρους, ασκούμενους & νομικούς.

View more
newsroom

ΝewsRoom/      ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Τρέχουσα Νομική Επικαιρότητα

View more
ethemis case law

Noμολογία

Σημαντικές δικαστικές αποφάσεις, ιδίως των ανωτάτων δικαστηρίων της χώρας

View more
ethemis case law

Noμοθεσία

Οι νόμοι που έχουν δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως

View more
ethemis legal studies

Εκπαιδευτικά           Προγράμματα

Για νομικούς & δικηγόρους από εκπαιδευτικούς φορείς στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

View more
ethemis.gr

EΚΔΗΛΩΣΕΙΣ            ΦΟΡΕΩΝ

Εκδηλώσεις Nομικού Eνδιαφέροντος από ποικίλους θεσμικούς Φορείς

View more
ethemis international news

Διεθνή                      Νέα

Διεθνή Νομικά Νέα και Αρθρογραφία, Νομολογία ΕΔΔΑ και αποφάσεις Διεθνών Δικαστηρίων

View more
ethemis map

Δελτία            Τύπου

Ανακοινώσεις ΔΣΑ, δικαστικών ενώσεων, ανεξάρτητων αρχών, θεσμικών φορέων.

View more
ethemis

Συντακτική            Ομάδα

Η Επιστημονική Ομάδα του Ethemis.gr

View more
ethemis.gr

ΣΥΝΕΔΡΙΑ             ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ             e-ΘΕΜΙΣ

Ο Κατάλογος Συνεδρίων και Εκδηλώσεων που έχει διοργανώσει η Ένωση Ελλήνων Νομικών

View more

newsroom